onsdag 7 september 2011

Up and running

Helgen har spenderats i Göteborg. Senare delen av den i ett halvkrassligt tillstånd men innan förkylningen bröt ut hann jag med en runda i Slottsskogen. Min gamla vanliga runda. Kändes kul att springa den igen särskilt eftersom fötterna kändes lättare än på länge. Kanske berodde det på att min kondition faktiskt förbättrats en gnutta. Kanske berodde det på att kroppen ville kompensera mig lite eftersom den visste vad som väntade dagarna efter. Ingen vet säkert.

Som belöning för en lyckad runda köpte jag en ny löpartröja på Löplabbet som hade 50% rea. Det är en av fördelarna med det här projektet. Plötsligt har man en anledning att köpa lite nya kläder som man aldrig skulle tänka på att köpa innan. Man vill ju se snygg ut om någon skulle få syn på mig. Då kompenserar en läcker outfit förhoppningsvis ett lågt tempo. Om nåt är fint vill man ju ha möjlighet att titta på det en god stund liksom.

Efter några dagar nedkrupen i soffan är jag i alla fall up and running igen. Eller up and swimming kanske jag ska säga. För i kväll är det baddräktspremiär! Jag och min lillasyster ska gå och simma. Missa inte den spännande utvärderingen av detta event i nästa inlägg.
























Slottskogsrundan.








































Nöjd Sara i ny klänning. Även den inköpt i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar