fredag 30 september 2011

Nu tar jag helg!

Veckan som gått har varit helt ok ur träningssynpunkt. I måndags sprang jag från Kävlinge hem till mamma och pappa fast än jag hade kunnat åka bil med de andra. Det blev en lite kortare runda än vanligt. Kanske tur med tanke på att det var skitjobbigt. Som belöning fick jag god kyckling till middag när jag kom fram!
   I onsdags gick jag till Vikenbadet och simmade i vanlig ordning fast än att min lillasyster ställde in i sista stund. Den självdisciplinen liksom. Inte likt mig.
   Träningsveckan avslutades igår med en runda på 6 km. Det var en så fin kväll. Härlig, ljummen skymning med rosa himmel i slutet av september. Det är lättare att ta sig ut när det är såna kvällar. Oroar mig därför lite för den kommande mörka och kalla hösten.
   I kväll åker jag upp till Göteborg och ska tillbringa helgen med Niclas och Martin & Sara som kommer på besök. Helgens träning blir därför koncentrerad till shoppingrundor på stan och ölhävning. Längtar!


























Måndagsrunda.


























Torsdagsrunda.




















Torsdagskväll från balkongen i Kävlinge. Silo i solnedgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar